Jumaat, 1 Oktober 2010

Contact Us/How To Order

Dicatat oleh HomeTaste Cup Cakes all occassion di 5:42 PG
  • Perniagaan saya adalah "work from home style"
  • Semua order yang ingin dibuat boleh melalui email akmar74@gmail.com ataupun sms  017 3362809 ataupon melalui homepage saya di facebook hometaste cup cake all occassion
  • Saya akan reply dan memberi butiran harga dan sebagainya
  • Saya juga sedia menerima gambar atau design atau foto yg diemailkan pada saya dan discuss bersama customer bagaimana ingin merealitikan impian customer..insyaALLAH
  • Semua bahan-bahan yg digunakan adalah yg segar dan yg plg penting ianya halal.
  • Normal price is here (harga akan ditetapkan setelah discussion dibuat - kemungkinan customer ingin menambah edible image atau apa apa penambahan lain)
  • Buat masa ini semua topping di hometaste menggunakan buttercream, cream cheese, royal icing dan choc ganache.Topping fondant akan dilakukan sedikit masa lagi

0 ulasan on "Contact Us/How To Order"

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

HomeTaste Cupcakes Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates | Thanks to Blogger Templates | Image by Tadpole's Notez